Wojtek Grad
konsultant biznesowy, trener, coach rozwoju mentalnegoTyle wiemy o sobie ile nas sprawdzono – W. Szymborska
Czytelnia, czyli zapraszam na bloga
Porozmawiajmy o biznesie ...
Gdy organizacja szuka kogoś, kto pomoże w zrozumieniu, lub uświadomieniu sobie:
-
czym, w jej przypadku, różni się skuteczność od efektywności,
-
z jakich zasobów może korzystać, aby zoptymalizować i zracjonalizować działania, prowadzące do realizowania kluczowych celów,
-
na jakie najważniejsze problemy, potrzeby i oczekiwania musi odpowiedzieć, by opracować efektywne rozwiązywania.
-
jak przyspieszyć lub zintensyfikować pożądane procesy i reakcje
-
jak wdrożyć przyjęte plany, procedury i rozwiązywania.
Problemy czy wzywania?
-
Jak wyzwolić w ludziach potencjał, który w nich drzemie?
-
Gdzie szukać skutecznych rozwiązań na widoczny opór przed zaangażowaniem w nowe możliwości?
-
Co powstrzymuje mądrych, wykształconych i doświadczonych pracowników przed zmianą nieefektywnych zachowań?
-
Co ich ogranicza?
-
Gdzie drzemią ich zasoby?
-
Jak wspomagać tych, którzy próbują coś zmieniać?
-
Skąd wziąć energię niezbędną do konsekwentnego wdrażania coraz to nowych strategii biznesowych?
-
W jaki sposób przekonywać ludzi, że to co było dobre dla nich i organizacji wczoraj, jutro, przestanie być efektywne?
-
Jak w organizacji budować środowisko sprzyjające świadomemu i aktywnemu rozwojowi pracowników?
-
W jaki sposób mogliby się rozwijać czerpiąc z tego satysfakcję zarówno zawodową, jak i osobistą?
-
Jak zainspirować menadżerów do szukania rozwiązań poza ich strefą komfortu?
-
W imię czego oni mieliby zmieniać swoje zachowania?
Co dalej?
Bazując na wieloletnim doświadczeniu w pracy z ludźmi i organizacjami, jestem przekonany, że każdy podświadomie wie, czego potrzeba jemu, jego firmie, czy organizacji, aby się rozwijała.
Wystarczy to tylko wydobyć, zapisać, przeanalizować i mądrze pracując, wdrożyć, pokazując przy tym inne perspektywy i dodając nowych umiejętności.
Opinie, refleksje, plotki i pomówienia …

W jakich obszarach może nam być po drodze …?

Warsztaty negocjacyjne
Negocjacje to proces wymiany. Jest ona możliwa, ponieważ tym samym rzeczom nadajemy różne wartości. Jak docierać do tego, co jest rzeczywistą wartoscia drugiej strony? Jak na tej bazie budować trwałe i korzystane porozumienie?
Warsztaty sprzedażowe
To chyba jednak, wbrew potocznym opiniom, sprzedawca jest najstarszym zawodem świata. Co dzisiaj jest potrzebne sprzedawcy, aby realizując stawiane mu cele, spełniał się w swoim zawodzie?
Standardy obsługi Klienta
Wszyscy jesteśmy klientami i chcemy być coraz lepiej obsługiwani. Rynek jest pełen podobnych, na pierwszy rzut oka, usług i produktów. Jak się wyróżnić, aby Klient, który raz kupił, wracał zadowolony i ciepło o nas mówił? Co i jak robić, aby w tym pełnym natychmiastowych potrzeb, napompowanych przez handlowców oczekiwań i często uzasadnionych roszczeń, środowisku, pracować efektywnie i nie dać się zwariować?
Budowanie efektywnych zespołów
Jak z grupy ludzi pracujących razem w tej samej organizacji, zbudować zespół ludzi współpracujących w realizacji stawianych im celów?
Kompetencje menadżerskie
Zarządzanie to dostarczanie rezultatów poprzez ludzi. Co dzisiaj jest potrzebne menadżerowi, aby jego zespół pracował skutecznie, a podwładni, rozwijali swoje kompetencje na miarę predyspozycji, mozliwosci i potencjału, czerpiąc przy tym satysfakcję z tego, co robią?
Zintegrowane style przywództwa (ILM)
Co łączy 256 najbardziej rozpowszechnionych w globalnej gospodarce koncepcji i modeli zarządzania? Co z tego wynika dla menadżerów i organizacji? Jak, korzystając z ILM, podnosić konkurencyjność i produktywność? Jak z menadżera stać się liderem?
Budowanie odporności psychicznej
Każdy z nas, każdego dnia, jest najlepszą wersją samego siebie. Co decyduje o naszej efektywności w trudnych sytuacjach, gdy poziom presji i stresu wykracza poza granice wszelkich dotychczasowych doświadczeń? Co, lub kto, w takich sytuacjach, odbiera nam dostęp do naszych zasobów powodując, że działamy inaczej niż zazwyczaj? Skąd wzięliśmy przekonania na nasz własny temat? Co można z tym robić? Skąd brać odwagę do poszerzania strefy komfortu? W jaki sposób budować zdrowe poczucie własnej wartości
i skuteczności, niezależnie od siły presji i stresu?